ارحمونى من وزير التعليم العالى


بريد شكاوى كلمة حق

#استغاثة
#فخامة_رئيس_الجمهورية_الاب_عبد_الفتاح_السيسي
#وزيرة_الصحة
#وزير_التعليم_العالي
ياريت كله يشير البوست دا بجد
أنا بطلب بحقى ومش عارفة أخد حق ولا باطل عشان كدا هنزل المشكلة وكله يشير عشان صوتي يوصل واجيب حقي أنا إسمي مريم محب إسكندر وطالبة بكلية الإقتصاد المنزلي جامعة المنوفية أنا عندي ضعف سمع شديد بالعصب السمعي منذ ضغري بس أنا بتكلم كويس وبلبس سماعات وأنا ليا حق بأن أنا أخد سماعة من التأمين لكن بعد ما دخلت الجامعة المسار أتغير وطلبت من إدارة الجامعة وأنا من شهر ٣ وأنا بقدم علي طلب السماعة وبعد شهرين استلمتها ف شهر ٥ بس للأسف إدارة الجامعة رفضوا يشتروا لي السماعة المكتوبة بمقياس السمع  وادوني نوع غير مناسب لسمعي وضعيفة جدا والشركة ادتني السماعة فيها مشكلة إنها بتقف وصوتها بيقل تدريجيا واشكيت من عدم سمعي بها والصداع المستمر من يوم استلامها وصاحب الشركة تقاعس عن اخبار الإدارة الطبية وإدارة الجامعة بأن السماعة غير مناسبة و اتجهت للشكوى مرة أخري وبعدها حولوني للمستشفى الجامعي بشبين لعمل لجنة طبية بعد معاناه كثيرة قدرت أوصل  للدكتور حسام سني البهاء رئيس قسم السمعيات بالمستشفى الجامعي بشبين الكوم ولكن للأسف رفض يسمع شكوتى وطردني أنا وولدتي من المكتب وقال تسمع متسمعش شئ ميخصنيش وإن السماعة مناسبة والان لا أستطيع أخد حقي وأنا داخلة ع أيام إمتحانات ومحتاجة السماعة تكون كويسة وبسمع بيها كويس ومتضورش ليا السمع
#مين_يرضي_علي_ابنه_او_بنته_كدا
#ساعدوني_بشير

تعليقات