عاطف عبد الجواد انا مش بخاف عبدالرحمن برعى هتبرع ب30 الف ابو عزوز طول عمرنا بنتكلم وخلاص

نواب بنى سويف عاطف عبد الجواد وعبدالرحمن برعى وابو عزوز على الهامش 
عاطف عبد الجواد انا مش بخاف عبدالرحمن برعى هتبرع ب30 الف ابو عزوز طول عمرنا بنتكلم وخلاص 

مصطفى كامل 





فى كلمات قصيرة وارتجاليه من النائب عاطف عبد الجواد وعلى هامش البرتوكول الموقع بين المحافظ شريف حبيب ومؤسسة نهضة مصر بنادى القوات المسلحة ببنى سويف  
قال انا اللى قام بتعيينى فى المقاولين العرب فلان وانا قريب فلان وانا مابخافش ومفيش نائب بيتسجن اللى بيتسجنوا الوزراء بس والبساتين وقفت ورايه فى الانتخابات بنسبة 100% وأعقبه النائب عبد الرحمن برعى بتبرع بمبلغ 30 الف جنيه لصرف صحى البساتين أيضا وكان النائب أبو عزوز حاد فى كلماته قائلا طول عمرنا واحنا بنقول كلام ومش بنطبق اللى بنقوله 
التطبيق هيبدأ ايمتا ورد عليه  المحافظ شريف حبيب بعد اسبوع وسينتهى المشروع خلال شهرين 

تعليقات